Democracy Arsenal

« What's The Matter With Leon Panetta? | Main | Tunisian Election By the Numbers »

October 20, 2011

Saving The Responsibility To Protect From Future Libya Wars
Posted by Jacob Stokes

Goldengun_0Spencer skewers the DC foreign policy commentariat:

1. Why Gadhafi's Death Vindicates "Leading From Behind" (Tom Friedman)

2. Gadhafi's Death Shows The U.S. Was Never Really "Leading From Behind" (Anne-Marie Slaughter)

3. There Is Still More To Do In Libya (Any Washington Post op-ed)

4. On To Damascus, Then Teheran (Weekly Standard)

5. Gadhafi's Death Shows The Post-Iraq Syndrome Is Over (TNR)

6. Whither The Obama Doctrine? (David Ignatius)

7. Saving The Responsibility To Protect From Future Libya Wars (Democracy Arsenal)

8. Slideshow: Bye, Bye Moammar (Foreign Policy)

9. Gadhafi's Death May Not Lead To Bump For Obama (Politico)

10. The Warplanes And Warships of Libya  (WIRED's Danger Room)

Photo: Getty Images via Passport

TrackBack

TrackBack URL for this entry:
http://www.typepad.com/services/trackback/6a00d83451c04d69e201539274e3ea970b

Listed below are links to weblogs that reference Saving The Responsibility To Protect From Future Libya Wars:

Comments

I agree with the predecessor. Article truly remarkable, and hopefully more such valuable content.

hmm.. gerate post :)))

ya its very sensitive matter to libya, how to handle situation after death of gaddafi.

This is great, you have now option to see what a bag suit you before you pay for them. would also help to decide their best pick-up.

Welcome to the second installment of DA’s exploration of where Mitt Romney stands on the foreign policy issues of the day. With Senate passage earlier this week of a bill to pressure China to appreciate its currency and the three long-awaited free trade agreements passing last night, trade is the issue d’jour.

La Navidad no es adecuado para la mayoría de las tiendas. Ellos simplemente no compensar a la mayoría del dinero kazajo ropa de aduanas a su isla llena de mercancía. Esta es una situación grave. Pero para los consumidores como tú y yo, este es el momento perfecto para elegir las ventas y los MBT Zapatos Sapatu zapatos Nike, por lo general el precio de los otros a tiempo completo. Pero ahora, veo un 25% a 45% de la venta de algunos productos básicos. Al parecer, los minoristas están solamente se desea obtener algo de su dinero en la respuesta de la ACTI, de bajo costo e kazajo cuerpo de aduanas que caminar más e acti y luego el ciclo de los zapatos MBT para acelerar la salud. Más calorías quemadas. Use los zapatos, MBT, ya que sólo de vez en cuando sube y baja, va a crear una parte de la balanza.
Los estudios de investigación han demostrado, los zapatos MBT puede reducir el estrés de la cadera y la rodilla sana, incluso cuando estamos de pie, puede disfrutar de la NFL, como los zapatos MBT saludables en la actividad muscular, los glúteos, los muslos y los músculos abdominales más bajos. Se puede decir de calzado es ideal para problemas en las articulaciones o los que quieren ejercer plenamente, ni siquiera aquellos que desean eliminar la celulitis, los zapatos fueron diseñados para los pies de otras personas, que son los mejores zapatos que usted puede comprar. Como los efectos perjudiciales de los zapatos tradicionales de nuestra salud, zapatos de Christian Louboutin y los zapatos deben ser advertidos ... ellos dicen que están diseñados para aquellos que pasan mucho tiempo en sus pies. A cualquiera que quiera llevar calzado cómodo, adecuado para todas las personas ... también tenemos que dejar que el dolor de nuestros cuerpos, estamos de pie o caminando debe usar los zapatos MBT, el púrpura es un problema de salud test.Compared con los zapatos tradicionales, vamos a encontrar los zapatos MBT de salud son diferentes, muchas personas no les gusten, pero de hecho, este trabajo es útil a los zapatos health.MBT humana, pueden reducir su dolor, sino también mejorar las articulaciones y músculos, e incluso se quema más calorías, o en cada paso, usted está de pie que los zapatos normales. Entonces el punto es, que usted debe saber cómo usarlo para caminar. Sin embargo, para esto, se puede ver en la página web de los zapatos MBT, hay muchas especificaciones para que usted elija Oh zapatos.

I totally agree with this article.

It is nice to know this. Thanks for the time and effort. It is well appreciated. More to come.Good share,you article very great, very usefull for us…thank you

It is nice to know this. Thanks for the time and effort. It is well appreciated. More to come.Good share,you article very great, very usefull for us…thank you

I was very fantastic why i not see your blog before i will come back.

The comments to this entry are closed.

Subscribe
Sign-up to receive a weekly digest of the latest posts from Democracy Arsenal.
Email: 
Powered by TypePad

Disclaimer

The opinions voiced on Democracy Arsenal are those of the individual authors and do not represent the views of any other organization or institution with which any author may be affiliated.
Read Terms of Use